Studentmedia gör succé under samplingsveckorna!

Stockholm, 2018-11-12

Studentmedia gör succé under samplingsveckorna!

Under två lyckade veckor gjorde Studentmedia tillsammans med bland annat Unilever, Midsona and People’s Choice succé under en miniturné till sju av landets största universitet och högskolor. 160 000 studenter senare vet vi att bara regn kan stoppa oss. Däremot fanns vi där i solskenet under studenternas morgonrusch och vid deras lunchrast med samplingspåsar som fick ögon att glittra vid synen av innehållet.

Studentmedia har ett svårt uppdrag, nämligen att nå ut till en av de mest heterogena målgrupperna. Studenter är spridda, inte bara i ålder utan också i intressen. Men vad de har gemensamt är en stark framtidstro, kämparglädje och en vilja att utvecklas. Tillsammans med varumärken finns vi där för studenter med våra olika produkter, från de att de väljer utbildning till dess att de tar sitt första kliv på arbetsmarknaden. Det är vi stolta över.

Vill ni veta mer?

Vi har över 30 års erfarenhet av målgruppen studenter. Kontakta oss så skräddarsyr vi en lösning utifrån ert företags behov. Vi har även färdiga paketlösningar.

Kontakta Christian Ledel.